Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorШаюк, Ольга Ярославівна-
dc.contributor.authorВласюк, Лариса-
dc.date.accessioned2016-12-19T07:57:16Z-
dc.date.available2016-12-19T07:57:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7544-
dc.description.abstractПропонована концепція становить теоретико-методологічне підґрунтя новоствореної дослідницької програми наукового переорієнтування української середньої школи від знаннєво-інформаційної освітньої моделі до толерантно та особистісно зорієнтованої. Її структурно-змістове наповнення охоплює актуальність проблеми, досвід інноваційної діяльності педагогічного колективу модульно-розвивальної школи, обґрунтування сутності та умов формування у дітей і юні толерантної свідомості, предметний формат психопедагогіки толерантності, а також принципи, мету, завдання новопроектованої школи, етапи і детальний план реалізації даної концепції як спільної програми дій науковців та освітян.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 17, 2014, С. 30-45uk_UA
dc.titleМетодологічна концепція науково-дослідницької програми "Школа толерантності"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_17_2.pdf715.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.