Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7544
Назва: Методологічна концепція науково-дослідницької програми "Школа толерантності"
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Шаюк, Ольга Ярославівна
Власюк, Лариса
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 17, 2014, С. 30-45
Короткий огляд (реферат): Пропонована концепція становить теоретико-методологічне підґрунтя новоствореної дослідницької програми наукового переорієнтування української середньої школи від знаннєво-інформаційної освітньої моделі до толерантно та особистісно зорієнтованої. Її структурно-змістове наповнення охоплює актуальність проблеми, досвід інноваційної діяльності педагогічного колективу модульно-розвивальної школи, обґрунтування сутності та умов формування у дітей і юні толерантної свідомості, предметний формат психопедагогіки толерантності, а також принципи, мету, завдання новопроектованої школи, етапи і детальний план реалізації даної концепції як спільної програми дій науковців та освітян.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7544
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_17_2.pdf715.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.