Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 13331-13340 зі 19360.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Девальвація гривні в умовах сучасного розвитку української економікиФільварочний, Ігор
2020Діджиталізація внутрішнього маркетингу транспортних підприємств в умовах розвитку «зеленої» енергетикиБорисяк, О. В.
2020Ко-мобільність як сучасний вектор розвитку громадського транспортуБорисова, Т. М.; Монастирський, Г. Л.
2020Формування нової мережі громадського транспорту міста ТернопільБілобровко, О. О.; Борисяк, О. В.
2020Попит на розумну інтегровану мобільність як детермінанта розвитку транспортуБорисова, Т. М.
2020Сучасні тенденції розвитку маркетингу на українському та світовому ринкахБербека, О. Б.
2020Регіональний маркетинг в умовах розвитку цифрового просторуБогашко, О. Л.
2020Особливості використання гнучких методологій у маркетингуБандурка, Л. О.
2020Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на клієнтаБондарук, О.
2020Маркетингова комунікаційна політикаБіляшевич, А. Р.