Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-16T07:07:40Z-
dc.date.available2016-12-16T07:07:40Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7360-
dc.description.abstractВисвітлюється інноваційний досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обгрунтування однієї із важливих програмних версій запо-чаткування модульно-розвивальної системи - Школа творення, яка з 1997 року, під нашим керівництвом, реалізується педагогічним колективом ЗОШ №46 м.Херсона; зокрема, аналізуються концептуальні засади зазначеної наукової програми, де вихідною є теза про можливість творення людиною культурного довкілля, своєї гуманної універ-сальності-індивідуальності, нарешті, безмежного внутрішнього простору власного духовного самоздійснення в царині земного життя; характери-зуються експериментальні умови у конструюванні школи як соціо-культурної освітньої системи, альтер-нативні логіки розгортання дидак-тично організованого соціального процесу - пізнавально-інформаційна і соціально-культурна, необхідні і достатні умови проектування ефектив-ного модульно-розвивального заняття; експериментально доводиться кон-структивний вплив інноваційної стратегії, тактики і техніки ведення ментально зорієнтованого навчання на зростання інтелектуального і соціаль-ного потенціалу учнів, психологічну грамотність учителів, процесуальну неперервність і духовну насиченість актуальної розвивальної взаємодії в класі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2000, №1, С. 26-43, ТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна освіта, соціально-психологічний експеримент, наукова програма, модульно-розви-вальна система, інноваційна діяль-ність, логіка розгортання освітнього процесу, психосоціальний (куль-турний) розвиток особистості, інтелектуальне тестування, соціаль-но-психологічна експертиза, міні-модуль, розвивальна взаємодія, розви-вальна самоактивність особистостіuk_UA
dc.titleАрхітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_2000.pdf318.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.