Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6505
Назва: Сутність паритетної освітньої діяльності
Інші назви: The essence of parity of educational activity
Автори: Крисоватий, Андрій
Krysovatyi, Andriy
Ключові слова: реформа освіти
освітня діяльність
паритетність
діалогічність
міжсуб’єктність
миследіяльність
особистість
такти самоактивності
освітній учинок
інноваційно-психологічний клімат.
education reform
educational activity
parity
dialogicality
inter-subjectivity
think activity
personality
tact of self-activity
educational commitment
innovation-psychological climate
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Крисоватий, А. Сутність паритетної освітньої діяльності [Текст] / Андрій Крисоватий // Психологія і суспільство. - 2016. - № 3. - С. 61-67.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню сутності та психодидактичних умов забезпечення паритетності освітньої діяльності викладача і студентів у спільному навчальному процесі сучасного університету. Переконливо доведено, що до основних параметрів такої паритетності належать міжсуб’єктність, рівноправність, миследіяльність і діалогічність міжособистих стосунків, котрі реально наявні у просторі ВНЗ. В дослідженні чітко визначена чотиритактність досягання освітньої паритетності (розуміння - мислення - діяльність - рефлексія) перш за все залежно від самоактивності особистості, котра й уможливлює у підсумку чотириаспектність рівності учасників навчання: від смислової і мотиваційно-ціннісної гармонійності взаємодій до психосоціальної рівноцінності і внутрішнього прийняття кожним паритетності як норми повсякденного життя. The article is devoted to substantiation of the essence and psycho-didactic conditions of provision the parity of educational activity of teacher and students in joint educational process of modern university. Convincingly proved that to the basic parameters of such parity belongs intersubjectivity, equality, think activity and dialogicality of interpersonal relations which are actually available in the university area. In the research clearly defined a four-tactfulness of achieving educational parity (understanding – thinking – activity – reflection) first of all depending on self-activity of the personality which also enables eventually four-aspect of equality of learning participants: from semantic and motivational-value harmony of interactions to psychosocial equivalence and the internal acceptance by each the parity as a norm of everyday life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6505
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2016. - № 3 (65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крисоватий А..pdf492.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.