Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLahotska, Nataliya-
dc.contributor.authorVoytenko, Oleksiy-
dc.contributor.authorВойтенко, Олексій-
dc.date.accessioned2016-11-29T12:44:15Z-
dc.date.available2016-11-29T12:44:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationLahotska, Nataliya. Actual problems of societal marketing and corporate social responsibility implementation [Текст] / Nataliya Lahotska, Oleksiy Voytenko // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики в глобалізації : зб. тез доп. XІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 26-27 берез. 2015 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, В. А. Валігура, О. М. Войтенко, С. М. Галещук [та ін.] ; відп. за вип. Т. Я. Маршалок. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - C. 70-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5644-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleActual problems of societal marketing and corporate social responsibility implementationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LAHOTSKA N., VOYTENKO O..pdf267.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.