Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50021
Назва: Стимулювання співпраці закладів освіти, науки та бізнесу в умовах цифровізації і післявоєнного відновлення України
Інші назви: Stimulating cooperation of education, science and business institutions in the conditions of digitalization and post-war reconstruction of Ukraine
Автори: Крупка, Михайло
Демчишак, Назар
Щуревич, Оксана
Krupka, Mykhaylo
Demchyshak, Nazar
Shchurevych, Oksana
Ключові слова: цифровізація
співпраця закладів освіти
науки та бізнесу
науковий парк
цифрова економіка
післявоєнне відновлення
digitization
cooperation of educational
scientific and business institutions
Science Park
digital economy
post-war recovery
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Крупка, М. Стимулювання співпраці закладів освіти, науки та бізнесу в умовах цифровізації і післявоєнного відновлення України [Текст] / Михайло Крупка, Назар Демчишак, Оксана Щуревич // Світ фінансів. – 2023. – Вип. 1. – С. 57-70.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Вагоме значення у забезпеченні відновлення економіки України після війни відіграватиме інтелектуалізація бізнес-процесів в країні, розвиток стартап-індустрії та імплементація передових наукових здобутків у практику українського підприємництва. У цьому контексті актуалізується проблема підвищення якості освіти та прикладної спрямованості науково-технічних розробок на основі інтенсифікації співпраці між закладами освіти, науки та бізнесу, враховуючи глобальні тренди цифровізації економіки та соціуму. Мета – проаналізувати механізми співпраці між закладами освіти, науки та бізнесу в умовах цифровізації та обґрунтувати науково-практичні рекомендації щодо оптимізації взаємодії між ними в умовах війни та післявоєнного відновлення. Результати. Посилення співпраці між бізнесом та освітньо-науковою сферою у розвинутих країнах дає змогу збільшити продуктивність людського капіталу, підвищити конкурентоспроможність випускників на ринку, а також сприяє практичному використанню здобутків науковців. У вітчизняних умовах для бізнесу перевагою буде підготовка висококваліфікованих фахівців, які зможуть компетентно виконувати необхідні функції і поставлені менеджментом завдання. Водночас університети і наукові установи отримають додаткове фінансування для модернізації обладнання чи інших потреб. Результатом взаємодії буде позитивний ефект для цифрової трансформації національної економіки, забезпечення її стабільності в умовах війни та післявоєнного відновлення. Висновки. Держава регулює економічне зростання завдяки якісній освіті й науці, водночас система вищої освіти й ефективних наукових установ у перспективі впливатимуть на стійкість економічного зростання. Інструментами інтенсифікації співпраці закладів освіти, науки і бізнесу, які можуть бути застосовані та потенційно дієві, є податкові та бюджетні важелі впливу. Науково обґрунтована, практично доцільна і своєчасна їхня імплементація буде запорукою післявоєнного відновлення економіки України та побудови цифрового суспільства. Introduction. The intellectualization of business processes in the country, the development of the startup industry, and the implementation of advanced scientific achievements in the practice of domestic entrepreneurship will play a significant role in ensuring the recovery of Ukraine’s economy after the war. Accordingly, the problem of improving the quality of education and the applied orientation of scientific and technical developments based on the intensification of cooperation between educational, scientific and business institutions, taking into account the global trends of digitization of the economy and society, is actualized. The purpose of the article is to analyze the methods of cooperation between educational, scientific and business institutions in the conditions of digitalization and prove scientific and practical recommendations for optimizing the interaction between them in the conditions of war and post-war recovery. Results. Strengthening cooperation between business and the educational and scientific sphere in developed countries makes it possible to increase the productivity of human capital, boost the competitiveness of graduates in the market, and also contributes to the practical use of the achievements of scientists. In domestic conditions, the advantage for business will be the training of highly qualified specialists who will be able to competently perform the necessary functions and the tasks set by the management. Simultaneously, universities and scientific institutions will obtain extra funding to update equipment or other needs. The result of the interaction will be an affirmative effect for the digital transformation of the national economy, its stability in the conditions of war and post-war recovery. Conclusions. The state regulates economic growth due to high-quality education and science, while the system of higher education and effective scientific institutions in the long term affect the sustainability of economic growth. Tools for intensifying cooperation between educational, scientific and business institutions, which can be applied and are potentially effective, are tax and budgetary levers of influence. Their scientifically based, practical and timely implementation will be the key to the post-war recovery of Ukraine’s economy and the building of a digital society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50021
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРУПКА.PDF393.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.