Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/497
Назва: Маркетинг у банку
Інші назви: Marketing in bank
Автори: Ткачук, Василь Онуфрійович
Ключові слова: банківські послуги
banking services
маркетингова інформація
marketing information
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкуренція
competition
ринок послуг
services market
Дата публікації: 2006
Видавництво: Синтез-Поліграф
Бібліографічний опис: Ткачук, В. О. Маркетинг у банку : навч. посіб. / В. О. Ткачук. – Тернопіль : Синтез-Поліграф, 2006. – 225 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику комплексно розглядаються як теоретичні засади банківського маркетингу, так і практичні інструменти аналізу ринку банківських послуг, розробки і реалізації маркетингової стратегії банку шляхом здійснення оптимальної продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики в умовах мінливого ринкового середовища і гострої конкурентної боротьби. Аналізуються методи організаційного забезпечення ефективної маркетингової діяльності банків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/316497/497
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketing_u_banku.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.