Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49301
Назва: Вибір стратегії розвитку підприємств за результатами діагностики їх економічного потенціалу
Інші назви: Quality assurance of company management based on international standards
Автори: Муренець, Ірина
Murenets, Iryna
Ключові слова: якість управління
якість управління компанією
міжнародні стандарти
механізм забезпечення якості управління компанією
quality of management
quality of company management
international standards
mechanism for ensuring the quality of company management
Дата публікації: 26-січ-2022
Видавництво: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Муренець І. Вибір стратегії розвитку підприємств за результатами діагностики їх економічного потенціалу. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 1. С. 264-272.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу міжнародних стандартів якості управління компанією, проаналізовано динаміку компаній України, які впровадили стандарти якості управління бізнесом за останні 22 роки, запропоновано механізм забезпечення якості управління компанією на основі міжнародних стандартів ведення бізнесу, в основі якого домінуючу позицію займає споживач. Вступ. В часи постійних перетворень, удосконалень, діджиталізації та трансформації, міжнародне співтовариство при виборі партнерів по бізнесу для здійснення угод перш за все керується питаннями якості. Питання якості досить багатогранне та може розглядатися з різних боків, а саме від питання якості самих товарів до якості функціонування всієї компанії чи корпорації, досконалості її системи управління, яка може випускати високої якості товари та надавати якісні послуги. Якщо ми говоримо про якість управління, то перш за все в компанії необхідна бути система якості управління, в основі якої лежать стандарти якості управління. Стандарти якості управління можуть бути різних рівнів – від міжнародного до локального. Якість є такою величиною, яку дуже важко виміряти та яка потребує постійного вдосконалення. Але для забезпечення високої конкурентоспроможності діяльності компанії необхідно здійснювати постійний моніторинг якості усіх процесів, які протікають під час діяльності. Для цього необхідна розроблена система стандартів, які будуть контролювати якість усіх процесів та результатів, що виконує компанія. Від компетентного управління компанією залежить її доля. Тому, під системою якості управління буде розумітися сукупність та взаємозв’язок всіх підсистем компанії, метою яких є підвищення якості управління, збереження конкурентоспроможності на ринку, удосконаленні діяльності компанії та випуску кінцевих продуктів і послуг. Мета статті полягає в дослідженні та розробці забезпечення якості управління компанією на основі міжнародних стандартів. Завдання, які поставленні для виконання в роботі – це систематизувати дослідження вчених стосовно забезпечення якості управління компанією на основі міжнародних стандартів, розглянути стандарти якості управління, дослідити динаміку впровадження стандартів якості управління компаніями та показати механізм забезпечення якості управління компанією на основі міжнародних стандартів. В статті використанні методи синтезу та аналізу для систематизації інформації про якість управління компаніями, статистичні розрахунки для визначення кількості компаній, які впроваджували стандарти якості управління для покращення ведення бізнесу. Результати. В роботі представлена систематизація інформації дослідження вчених стосовно забезпечення якості управління компанією на основі міжнародних стандартів, розглянуто стандарти якості управління, досліджено динаміку впровадження стандартів якості управління компаніями та показано механізм забезпечення якості управління компанією на основі міжнародних стандартів. The article is devoted to the analysis of international standards of quality of company management, analyzes the dynamics of Ukrainian companies that have introduced standards of quality of business management over the past 22 years, proposes a mechanism for ensuring the quality of company management on the basis of international standards of doing business, based on which the consumer occupies a dominant position. Introduction. In times of constant transformation, improvement, digitalization and transformation, the international community is primarily guided by quality issues when choosing business partners to complete transactions. The issue of quality is quite multifaceted and can be considered from different sides, namely from the quality of the goods themselves to the quality of functioning of the entire company or corporation, the perfection of its management system, which can produce high-quality goods and provide quality services. If we are talking about the quality of management, then first of all the company needs to be a management quality system, which is based on management quality standards. Management quality standards can be of different levels – from international to local. Quality is a quantity that is very difficult to measure and needs constant improvement. But to ensure the high competitiveness of the company, it is necessary to constantly monitor the quality of all processes that take place during the activity. This requires a developed system of standards that will control the quality of all processes and results performed by the company. From the competent management of the company depends on its fate. Therefore, the management quality system will be understood as the totality and interrelation of all subsystems of the company, the purpose of which is to improve the quality of management, maintain competitiveness in the market, improve the company's activities and produce final products and services. Purpose. The article is aimed at studying and developing quality assurance of company management on the basis of international standards. Method (methodology). The article uses methods of synthesis and analysis to systematize information about the quality of management of companies, statistical calculations to determine the number of companies that have implemented management quality standards to improve business. Results. The article systematizes the information of scientists' research on ensuring the quality of company management on the basis of international standards, considers management quality standards, investigates the dynamics of implementation of company management quality standards and shows the mechanism of ensuring the quality of company management on the basis of international standards.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49301
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2022 рік. Том 32. № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
264-272.pdf565.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.