Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48635
Назва: Тенденції фінансування бюджетного дефіциту та пріоритети боргової політики України в умовах війни
Інші назви: Budget deficit financing trends and priorities of Ukraine's debt policy in wartime conditions
Автори: Горин, Володимир Петрович
Квасниця, Оксана Василівна
Романків, Аліна Андріївна
Ключові слова: бюджетний дефіцит
державний борг
державний бюджет
боргова політика
міжнародні фінансові організації
реструктуризація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Горин В.П., Квасниця О.В., Романків А.А. Тенденції фінансування бюджетного дефіциту та пріоритети боргової політики України в умовах війни. Ефективна економіка. 2023. №9. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2152/2179
Короткий огляд (реферат): структури державного боргу, проаналізовано тенденції фінансування дефіциту Державного бюджету України. Це показало, що пріоритети боргової політики зміщуються на користь зовнішніх запозичень, а також поліпшується строкова структура зовнішніх зобов’язань, підвищується роль позик від міжнародних фінансових організацій у покритті дефіциту бюджету. Cформульовано пріоритети боргової політики держави на короткостроковий період. Вони мають передбачати подальше поліпшення строкової та валютної структури боргових зобов’язань, зменшення частки комерційних кредитів та підвищення ролі пільгового фінансування дефіциту, поглиблення співпраці з міжнародними фінансовими установами. В період війни заходи з підвищення ролі внутрішніх запозичень у структурі боргових зобов’язань держави сприяють консолідації суспільства для протидії викликам державності. Тому управління внутрішніми зобов’язаннями має передбачати забезпечення транспарентності боргових операцій уряду, широку доступність боргових інструментів для населення, зміцнення довіри до держави як позичальника. Визначено, що при проведенні нової реструктуризації зовнішнього боргу перед комерційними кредиторами уряд повинен досягти обґрунтованого рівня дисконту до номіналу облігацій, а також відмовитись від емісії сурогатних боргових цінних паперів типу ВВП-варантів, які передбачають високі потенційні витрати для бюджету. The article reveals the influence of budget deficit on the state debt volume and structure formation, analyzes the trends of external and internal loans to financing of the State budget of Ukraine deficit. Budget financing trends by type of debt obligation are also analyzed. This showed that the debt policy priorities are shifting in favor of external borrowing, as well as improving the external liabilities term structure, increasing the role of loans from international financial organizations in the budget deficit covering. In the period of significant growth of public debt, the main instrument of domestic state debt formation remains the issue of securities. Almost half of the external debt is accounted for by loans from international financial organizations. During the war the debt management main goals are to ensure long-term debt stability, avoid the state insolvency risk, and gradually reduce dependence on changes in the conditions of international debt capital markets. The priorities of the state's debt policy for the short-term period were formulated. They should provide for the further improvement of the debt obligations term and currency structure, the reduction of the commercial loan’s share and the increase of budget deficit preferential financing role, the deepening of cooperation with international financial institutions. During the war, measures to increase the role of domestic borrowing in the state's debt obligation’s structure are contributing of society consolidation to counter the statehood challenges. Therefore, the internal state's debt obligations management policy should provide for the transparency of the government's debt transactions, the wide availability of debt instruments for the population, and the strengthening of trust in the state as a borrower. It was determined that when carrying out a new restructuring of external debt to commercial creditors, the government should achieve a justified level of discount to the face value of bonds, as well as abandon the issue of surrogate debt securities such as GDP warrants, which involve high potential costs for the budget.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48635
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horyn_Kvasnytsia_Romankiv.pdf312.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.