Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрубінко, Андрій-
dc.contributor.authorHrubinko, Andrii-
dc.date.accessioned2023-10-30T09:51:52Z-
dc.date.available2023-10-30T09:51:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГрубінко, А. Психологічна підготовка правника як основа професійної практичної діяльності [Текст] / Андрій Грубінко // Актуальні проблеми правознавства. – 2022. – Вип. 4. – С. 6-11.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48590-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження актуальних особливостей психологічної підготовки правника як основи професійної юридичної практичної діяльності. Розглянуто головні практичні особистісні психологічні навички, які правник може розвинути та повинен використовувати у процесі професійної практичної діяльності. Запропоновано погляд на використання знань з психології у навчальному процесі вищої школи для правників. У висновках зазначено, що сучасні складні умови суспільного розвитку в нашій державі роблять особливо затребуваною професію правника. Оскільки вона тісно інтегрована в соціум, на перше місце в практичній юридичній діяльності, окрім набутих фахових знань під час навчання, виходить психологічна підготовка, розуміння законів, підходів, прийомів та методів психології як науки і практики. Нова якість підготовки фахівця-правника не можлива без урахування та застосування ідей, методів, практичних підходів та аналізу ситуацій, притаманних науці психології. Знання психології юриста та інших суб’єктів правовідносин повинні стати наскрізними в системі підготовки правників у вищій школі, яка все більше набуває практичної спрямованості. The article presents the results of the study of actual features of the psychological training of a lawyer as the basis of professional legal practice. The main practical personal psychological skills that a lawyer can develop and should use in the process of professional practical activity are considered. A perspective on the use of psychological knowledge in the educational process of a higher school for lawyers is offered. The conclusions state that the modern complex conditions of social development in our country make the profession of a lawyer particularly in demand. Since it is closely integrated into society, psychological preparation, understanding of laws, approaches, techniques and methods of psychology as a science and practice comes first in practical legal activity, in addition to acquired professional knowledge during training. A new quality of legal specialist training is not possible without taking into account and applying ideas, methods, practical approaches and analysis of situations inherent in the science of psychology. Knowledge of the psychology of a lawyer and other subjects of legal relations should become thorough in the system of training lawyers in higher education, which is increasingly becoming practically oriented.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectправникuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectпсихологічна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна практична діяльністьuk_UA
dc.subjectвища юридична освітаuk_UA
dc.subjectawyeruk_UA
dc.subjectpsychologyuk_UA
dc.subjectpsychological traininguk_UA
dc.subjectprofessional practical activityuk_UA
dc.subjecthigher legal educationuk_UA
dc.titleПсихологічна підготовка правника як основа професійної практичної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativePsychological training of a lawyer as the basis of professional practical activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2022 рік Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грубінко.PDF432.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.