Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48137
Назва: Комплексний інтернет-маркетинг як інструмент формування екологічної поведінки споживачів
Автори: Борисяк, Олена Володимирівна
Поліщук, Альона Олександрівна
Дата публікації: 20-кві-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Борисяк, О. В., Поліщук А. О. Комплексний інтернет-маркетинг як інструмент формування екологічної поведінки споживачів [Текст] / О. В. Борисяк, А. О. Поліщук // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах : Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [м. Дніпро, 20 квітня 2023 р.]. Т 1. – Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2023. C. 294-295.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48137
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Поліщук.pdf147.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.