Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашків, Олександр-
dc.date.accessioned2016-11-15T22:38:32Z-
dc.date.available2016-11-15T22:38:32Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationВашків, О. П. Моделювання маркетингових рішень у сфері вантажних автоперевезень [Текст] / О. П. Вашків // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль : Економічна думка, 2002. – Випуск № 5. – С. 25–29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4811-
dc.description.abstractРозглядаються питання моделювання маркетингових рішень у сфері вантажних автоперевезень, розкрито суть методу прогнозування величини попиту різних видів вантажних перевезень, в основі яких лежить арифметичне складання двох функцій.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТАНГ, Економічна думкаuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectвантажні автоперевезенняuk_UA
dc.subjectмаркетингові рішенняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.titleМоделювання маркетингових рішень у сфері вантажних автоперевезеньuk_UA
dc.title.alternativeSimulation marketing solutions in the field of road freight transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.