Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4811
Назва: Моделювання маркетингових рішень у сфері вантажних автоперевезень
Інші назви: Simulation marketing solutions in the field of road freight transport
Автори: Вашків, Олександр
Ключові слова: моделювання
вантажні автоперевезення
маркетингові рішення
маркетинг
прогнозування
методи
Дата публікації: 2002
Видавництво: Тернопіль, ТАНГ, Економічна думка
Бібліографічний опис: Вашків, О. П. Моделювання маркетингових рішень у сфері вантажних автоперевезень [Текст] / О. П. Вашків // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль : Економічна думка, 2002. – Випуск № 5. – С. 25–29.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються питання моделювання маркетингових рішень у сфері вантажних автоперевезень, розкрито суть методу прогнозування величини попиту різних видів вантажних перевезень, в основі яких лежить арифметичне складання двох функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4811
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.