Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШлійко, Антоніна Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-04-21T13:17:20Z-
dc.date.available2015-04-21T13:17:20Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШлійко, А. В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг : навч. посіб. / А. В. Шлійко. – К. : ЦУЛ, 2008. – 375 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-364-555-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/480-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику показано місце, роль і значення підприємництва на ринку товарів і послуг у становленні ринкової економіки, висвітлено актуальні проблеми ефективної діяльності підприємництва в ринковому середовищі, його організаційної структури, основних організаційних форм бізнесу, подано фінансово-економічні результати економічної діяльності.uk_UA
dc.publisherЦентр учбової літературиuk_UA
dc.subjectекономіка підприємстваuk_UA
dc.subjectbusiness economicsuk_UA
dc.subjectстратегія підприємництваuk_UA
dc.subjectentrepreneurship strategyuk_UA
dc.subjectпідприємницький успіхuk_UA
dc.subjectentrepreneurial successuk_UA
dc.subjectантикризова політикаuk_UA
dc.subjectanti-crisis policyuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectринкове регулюванняuk_UA
dc.subjectmarket regulationuk_UA
dc.titleЕкономіка підприємництва на ринку товарів і послугuk_UA
dc.title.alternativeEntrepreneurship economics on the market of goods and servicesuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
економіка підприємства.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.