Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46208
Назва: Маркетинговий підхід до формування глобальних ланцюгів постачання
Автори: Братко, Олександр Сергійович
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Братко, О. С. Маркетинговий підхід до формування глобальних ланцюгів постачання [Текст] / Олександр Сергійович Братко // Восьмі Всеукраїнські наукові читання пам’яті С. І. Юрія : зб. наук. праць [Тернопіль, 15 листоп. 2022 р.] / відп. за вип. О. П. Кириленко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – C. 14-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46208
Розташовується у зібраннях:ВОСЬМІ ВСЕУКРАЇНСЬКІ НАУКОВІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ С. І. ЮРІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Братко О.pdf613.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.