Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4474
Назва: Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу
Інші назви: Operation principles and features of marketing communication policy in network marketing companies
Автори: Сохацька, Олена
Демкура, Тарас
Sokhatska, Olena
Demkura, Taras
Ключові слова: маркетингова комунікативна політика
мережева парадигма
компанії мережевого маркетингу
трансакційні витрати
модель поведінки покупця
маркетинг-план
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сохацька, О. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу [Текст] / Олена Сохацька, Тарас Демкура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 100-110.
Короткий огляд (реферат): Сформовано теоретико-методологічну базу створення і функціонування компаній мережевого маркетингу. Визначено місце компаній мережевого маркетингу в системі мережевих структур та уточнено їх сутність. На основі обраних критеріїв здійснено класифікацію компаній мережевого маркетингу, що дає можливість в подальшому впорядкувати аналіз їх маркетингової комунікативної діяльності. З’ясовано основні відмінні особливості комунікативної політики зазначених компаній щодо їх завдань, моделі комунікативного процесу та інструментів впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4474
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацька О..pdf475.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.