Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42735
Назва: Розвиток готельно-ресторанного бізнесу в контексті оптимізації логістичних процесів
Інші назви: Development of hotel and restaurant business in the context of optimization of logistics processes
Автори: Кулик, Андрій Михайлович
Бриндзя, Зіновій Федорович
Спяк, Галина Іванівна
Kulyk, Andrii
Bryindzia, Zinoviy
Spyak, Halyna
Ключові слова: туризм
готельно-ресторанний комплекс
статистичні показники
оптимізація
готельно-ресторанні послуги
логістичні процеси
tourism
hotel and restaurant complex
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Кулик, А. М. Розвиток готельно-ресторанного бізнесу в контексті оптимізації логістичних процесів / А. М. Кулик, З. Ф. Бриндзя, Г. І. Спяк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер. Економічні науки. – 2021. – № 1(45), т. 1. – С. 14–28.
Короткий огляд (реферат): Анотація. Мета. Метою дослідження є ідентифікація сучасних особливостей логістичної системи суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу, як вагомих учасників процесу надання туристичних послуг, розробка пропозицій щодо вихідних показників, котрі слід врахувати при її формуванні, формування уніфікованої схеми логістичних процесів та взаємозв’язків їх учасників, що дозволить активізувати потенціал суб’єктів господарювання і забезпечить стабільний розвиток у стра- тегічній перспективі.Методика дослідження. У процесі дослідження автором використовувались емпіричні та статистичні методи дослідження, що дозволило обґрунтувати доцільність використання низки статистичних та інших показників при формуванні логістичної системи суб’єктів готельно- ресторанного бізнесу, уможливило вибір її елементів та формування пропозицій щодо напрямів діяльності з надання послуг в сфері готельно- ресторанного бізнесу.Результати. У процесі наукового дослідження запропоновано проводити аналіз статистичних даних розвитку готельно-ресторанного бізнесу в розрізі регіонів і за більшим спектром показників, оскільки представленні економічні показники не дозволяють адекватно оцінити можливості та визначити проблеми вагомих складових забезпечення діяльності суб’єктів господарювання відповідно до логістичних цілей. Проведено рейтингування регіонів з метою встановлення рівня зацікавленості туристів, що дозволить визначити зони розвитку логістичних процесів управління, дасть змогу визначити напрямки розвитку готельно-ресторанного комплексу та його ефективність в довгостроковій перспективі. Результатом наукового пошуку стало розроблення логістичної системи управління розвитком готельно-ресторанного комплексу у конкурентному середовищі, з орієнтацією на регіональні ресурси та стратегію розвитку регіону, що активізує потенціал суб’єктів господарювання з метою розвитку даного бізнесу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробленні схеми логістичної системи управління розвитком готельно-ресторанного комплексу, яка базується на певних елементах (клієнтській базі, внутрішніх логістичних процесах та логістичній стратегії розвитку готельно- ресторанного бізнесу), що дозволить оптимізувати виробничо- господарську діяльність та розробити різні напрямки розвитку бізнесу у довгостроковій перспективі. Практична значущість результатів дослідження полягає в удосконаленні організаційно- методичних засад оцінки наявних досягнень в сфері туризму для їх врахування при плануванні розвитку та удосконаленні управління готельно-ресторанним бізнесом на основі логістичних засад, ідентифікації шляхів оптимізації комплексу послуг, орієнтуючись на існуючі потреби користувачів, ресурсний потенціал та наявні можливості. Також обґрунтовано доцільність використання програмного продукту з метою автоматизації процесів, що дозволить ефективно управляти діяльністю та розробляти стратегію розвитку на перспективу. Обґрунтовано перелік заходів щодо удосконалення послуг готельно- ресторанного бізнесу, впровадження яких дозволить розширити клієнтську базу та збільшити прибутковість його суб’єктів.Goal. The aim of the study is to identify the modern features of the logistics system of the subjects of the hotel and restaurant business, as significant participants in the process of providing tourism services, to develop offers for the initial indicators that should be taken into account when forming a unified scheme of logistics processes and the interconnections of its participants, which will activate the potential of business entities and provide their stable development in a strategic perspective. Research methodology. In the process of research, the author used empirical and statistical research methods, which made it possible to substantiate the advisability of using a number of statistical and other indicators in the formation of the logistics system of the subjects of the hotel and restaurant business and its development, as well as to select its elements and develop proposals for the development of activities for the provision of services in the field of tourism. Results. In the process of scientific research, it was proposed to analyze statistical data on the development of the hotel and restaurant business in the context of regions and for a wider range of indicators, since the presented economic indicators do not adequately assess the possibilities and determine the problems of significant components of ensuring the activities of business entities in accordance with logistic goals. The ranking of the regions by the level of interest of tourists has been carried out, which will allow to determine the development zones of logistics management processes, to determine the directions of development of the hotel and restaurant complex and its effectiveness in the long term. The result of the scientific research was the development of a scheme for a logistics management system for the development of a hotel and restaurant complex in a competitive environment, focused on regional resources and development strategies and allowing to activate the potential of the enterprise in order to develop this business.The scientific novelty of the research lies in the development of a scheme for a logistics management system for the development of a hotel and restaurant complex, based on certain elements (customer base, internal logistics processes and a logistics strategy for the development of a hotel and restaurant business), which will optimize production and economic activities and develop various areas of business development in the long run. The practical significance of the research results lies in improving the organizational and methodological foundations for assessing the existing achievements in the field of tourism in order to take them into account when planning the development and improving the management of the hotel and restaurant business on the basis of logistics principles, identifying ways to optimize the range of services, focusing on the existing needs of users, resource potential and the available opportunities, as well as the ra- tionale for the use of a software product for the purpose of automating processes that allow you to effectively manage activities and develop development strategies for the future. The list of measures to improve the services of the hotel and restaurant busi- ness has been substantiated, the introduction of which will expand the client base and increase the profitability of its subjects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42735
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Спяк Інтернауки.pdf449.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.