Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашків, О. П.-
dc.date.accessioned2016-11-01T19:38:08Z-
dc.date.available2016-11-01T19:38:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВашків, О. П. Специфіка змістового наповнення категорії «конкурентоспроможність підприємства» в сучасній економічній думці [Текст] / О. П. Вашків // Перспективи розвитку ринкової економіки на засадах конкурентоспроможності, інноваційності та сталості : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 лютого 2014 р. (Національний гірничий університет). – Дніпропетровськ : ВД «Гельветика», 2014. – С. 22–24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4224-
dc.description.abstractКатегорія конкурентоспроможності підприємства у науковій літературі трактується досить широко. Дослідження її глибинних, сутнісних аспектів демонструє значні розбіжності у тлумаченні цього збірного поняття. Залежно від використовуваних підходів (підходи на основі: конкурентоспроможності продукції; здатності конкурувати; конкурентних переваг; системи показників конкурентоспроможності та ефективності; адаптивності; рівня компетентності тощо) залежить й остаточне її визначення. Конкурентоспроможність підприємства забезпечується оптимальним поєднанням усіх сфер його діяльності: управлінської, виробничої, маркетингової, фінансової, інноваційної, кадрової тощо. Таким чином, конкурентоспроможність можна розглядати подвійно: як потенціал фірми (конкурентоспроможність управління) і як перевагу фірми у порівнянні з іншими конкурентами (конкурентоспроможність діяльності). Таким чином конкурентоспроможність підприємства ґрунтується на його конкурентних перевагах, характеризує його здатність витримувати конкуренцію на певному ринку, відображає його позицію поміж конкурентами і як комплексне поняття відображає такі головні аспекти: спроможність підприємства виготовляти конкурентоспроможну продукцію (надавати послуги); уміння розробляти стратегію, яка забезпечує високий рівень конкурентоспроможності фірми; орієнтація діяльності підприємства на ринок і систематичну співпрацю із споживачами; наявність добре налагодженого організаційно-управлінського механізму, спроможного виконувати поставлені завдання; наявність конкурентних стратегій і тактики дій стосовно конкурентів; високу фахову підготовку персоналу; уміння адекватно і своєчасно реагувати на зміни зовнішнього середовища.uk_UA
dc.publisherДніпропетровськ, ДВНЗ "Національний гірничий університет"uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectрівні конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.titleСпецифіка змістового наповнення категорії «конкурентоспроможність підприємства» в сучасній економічній думціuk_UA
dc.title.alternativeThe specificity of the semantic content category "competitiveness of enterprise" in modern economic thoughtuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.