Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4204
Назва: Забезпечення інноваційної спрямованості маркетингових рішень на підприємстві
Інші назви: Providing innovative marketing solutions focus on enterprise
Автори: Млинко, Ірина
Mlynko, Iryna
Ключові слова: концепція маркетингу
маркетингові рішення
пріоритетні завдання
стратегічний маркетинг
операційний маркетинг
marketing concept
marketing decisions
foreground jobs
strategic marketing
operative marketing
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Млинко, І. Забезпечення інноваційної спрямованості маркетингових рішень на підприємстві [Текст] / Ірина Млинко // Управлінські інновації : зб. наук. пр. ТНЕУ / редкол. : Н. Г. Акулова, В. Я. Брич, М. Пітер ван дер Гук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2013. - Вип. 3. - С. 194-200.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано концептуальні підходи до розуміння холістичного, когнітивного та системно-рефлексивного маркетингу. Розглянуто рівні прийняття маркетингових рішень та зміну пріоритетних завдань маркетингових служб з початку світової фінансової кризи. Conceptual approaches to understanding the holistic, cognitive and system-reflexive marketing are systematized. Levels of marketing decision-making and change of marketing services’ priorities since the global financial crisis are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4204
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 3 2013 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Млинко І..pdf171.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.