Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4202
Назва: Удосконалення управління вищими навчальними закладами на засадах маркетингу
Інші назви: Marketing of complex in higher educational institutions
Автори: Трішкіна, Ніна
Trishkina, Nina
Ключові слова: освіта
вищий навчальний заклад
маркетинг
складові маркетингу
комплекс маркетингу
маркетингова стратегія
товарна політика
політика ціноутворення
комунікаційна політика
управління
marketing elements of marketing
marketing mix
marketing concept
marketing strategy
product policy
pricing policy
communication policy
education
administration
higher education
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Трішкіна, Н. Удосконалення управління вищими навчальними закладами на засадах маркетингу [Текст] / Ніна Трішкіна // Управлінські інновації : зб. наук. пр. ТНЕУ / редкол. : Н. Г. Акулова, В. Я. Брич, М. Пітер ван дер Гук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2013. - Вип. 3. - С. 177-183.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто місце маркетингу в освітній діяльності, складові маркетингу та використання їх у процесі управління навчальним закладом, проаналізовано особливості маркетингового підходу в управлінні вищою освітою, а також розроблено рекомендації щодо формування комплексу маркетингу у вищих навчальних закладах. The paper considers the place of marketing in educational activities that make marketing and use in the management of the institution in modern terms, developed guidelines for the formation of the marketing in higher education, analyzed marketing approach in education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4202
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 3 2013 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трішкіна Н..pdf221.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.