Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41851
Назва: Modeling business processes based on logistics concepts and quality management system principles
Інші назви: Моделювання бізнес-процесів на основі логістичних концепцій та принципів системи управління якістю
Автори: Дерій, Василь Антонович
Derii, Vasyl Antonovych
Parkhomets, Mykola Kyrylovych
Ковбаса, Олександр Миколайович
Kovbasa, Olexandr Mykolayovych
Hryzovska, Liliia Olexandrivna
Karabanyk, Stepan Mychaylovych
Ключові слова: Business Process, Logistics Concept, Multi-Criteria Decision-Making Problem, Quality Management System Principles.
Бізнес-процес, логістична концепція, багатокритеріальна проблема прийняття рішень, принципи системи управління якістю.
Дата публікації: 2020
Видавництво: IAEME
Бібліографічний опис: Derii, V., Parkhomets, M., Uniiat, L., Kovbasa, O, Hryzovska, L., Karabanyk, S. (2020). Modeling business processes based on logistics concepts and quality management system principles. International Journal of Management (IJM). Vol. 11, Issue 7, july 2020, pp. 175-188.
Короткий огляд (реферат): In the article, the authors considered the theoretical and methodological foundations of modelling business processes, namely business processes of an enterprise (including business processes in logistics), modern logistics concepts, as well as the principles of a quality management system. The theoretical and methodological study made it possible to form a research methodology, conduct an experiment on the example of a transport and logistics business process, and also propose a business process model based on logistics concepts and principles of a quality management system. With minimal adaptation, this model can be used for all business processes of business entities. У статті автори розглядали теоретичне та методологічне основи моделювання бізнес-процесів, а саме бізнес-процесів підприємство (включаючи бізнес-процеси в логістиці), сучасні логістичні концепції, як а також принципи системи управління якістю. Теоретичні та Методологічне дослідження дозволило сформувати методологію дослідження, провести експеримент на прикладі транспортно-логістичного бізнес-процесу, а також запропонувати модель бізнес-процесу на основі логістичних концепцій та принципів система управління якістю. З мінімальною адаптацією цю модель можна використовувати для всіх бізнес-процеси суб’єктів господарювання.
Опис: REFERENCES [1] Bowersox D.J., Closs D. J. (1996). Logistical Management: The Integrated Supply Chain Process, McGraw-Hill, 730 p. [2] Chand D.R.; Chircu A.M. (2012). "Chapter 3: Business Process Modelling". In Elzinga, D.J.; Gulledge, T.R.; Lee, C.-Y. (eds.). Business Enterprise, Process, and Technology Management: Models and Applications. Springer Science & Business Media. pp. 187-212. [3] Chen M. (2012). "Chapter 8: BPR Methodologies: Methods and Tools". In Elzinga, D.J.; Gulledge, T.R.; Lee, C.-Y. (eds.). Business Process Engineering: Advancing the State of the Art. Springer Science & Business Media. pp. 187-212. [4] Galkin A., Popova Yu., Chuprina E, Shapovalenko D. (2019) Interaction of logistics 4.0 and Consumer Oriented Marketing Using ICT, Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2019: Education Excellence and Innovation Management through Vision 2020, 33, pp. 6751-6760. [5] ISO 9000:2000: Quality management systems – Fundamentals and vocabulary https://infostore.saiglobal.com/preview/293343039038.pdf?sku=100999_SAIG_AS_AS_2414 95 [6] ISO 9001:2015: Quality Management Systems – Requirements https://asq.org/qualitypress/display-item?item=T1040 [7] Karyy, O.I., Podvalna, H.V. (2016). Relationship marketing of automobile transportation companies: The need of establishing mutual understanding with a client. Actual problems of economics. 10(184). Pp.149-158 [8] Kirchmer, M. (2017). "Chapter 1: Business Process Management: What Is It and Why Do You Need It?". High Performance Through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World. Springer. pp. 1–28. [9] Lagodiienko, V., Karyy, O., Ohiienko, M., Kalaman, O., Lorvi, I., Herasimchuk, T. (2019). Choosing effective internet marketing tools in strategic management. International Journal of Recent Technology and Engineering. Volume-8 Issue-3. Pp. 5220-5225 [10] Lutfullaeva N. (2019). Issues of development quality management in food industry. Indo Asian Journal of Multidisciplinary Research. Volume 5, Issue 6, pp. 1942- 1951 DOI: 10.22192/iajmr.2019.5.6.4 [11] Prokopenko O. et al. (2020a) Business process efficiency in a digital economy, International Journal of Management, 11(3), pp. 122-132. [12] Prokopenko O. et al., (2020b) Business process optimization based on logistics concepts and technologies, International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(6), pp. 184-196. [13] Von Scheel H. et al. (2014). "Phase 1: Process Concept Evolution". In von Rosing, M.; Scheer, A.-W.; von Scheel, H. (eds.). The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modelling to BPM. 1. Morgan Kaufmann. pp. 1–10 [14] Weske, M. (2012). "Chapter 1: Introduction". Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures. Springer Science & Business Media. pp. 1–24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41851
ISSN: 0976-6510
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дерій В. А. Scopus. India..pdf494.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.