Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Володимир Леонідович-
dc.date.accessioned2021-05-05T10:56:26Z-
dc.date.available2021-05-05T10:56:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГевко В. Л. Методологічний базис формування організаційної культури підприємств мережевих структур [Текст] : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Володимир Леонідович Гевко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. - 451 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41387-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Західноукраїнський національний університет. Тернопіль, 2020.У вступі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету, головні завдання, визначені об’єкт, предмет і методологічні засади дослідження, висвітлено наукову новизну та практичне значення отриманих автором результатів, наведено відомості щодо їх апробації.Дисертацію присвячено розвитку теоретико-методологічних положень та розробці практичних рекомендацій щодо формування організаційної культури підприємств мережевих структур. Здійснено гносеологічний аналіз сутнісно-змістовних особливостей поняття “підприємства мережевих структур” та “організаційна культура підприємств мережевих структур”, проведено систематизацію змістовно-типологічних характеристик організаційних культур. Обґрунтовано авторський підхід щодо класифікації організаційної культури підприємств мережевих структур за об’єктами соціального розвитку в сучасних умовах макротрендів бізнесу.uk_UA
dc.subjectорганізаційна культура, підприємства мережевих структур, компонента організаційної культури, формування організаційної культури підприємств мережевих структур, оцінювання профілю організаційної культури, синергетичний ефект мережевих структур, економіко-математичне моделювання, механізм організаційної культури підприємств мережевих структурuk_UA
dc.titleМетодологічний базис формування організаційної культури підприємств мережевих структурuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_gevko1.pdf8.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.