Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмуховські, Роберт-
dc.date.accessioned2021-03-29T13:15:30Z-
dc.date.available2021-03-29T13:15:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДмуховські, Р. Визначальні фактори розвитку бізнес-кластерів [Текст] / Роберт Дмуховські // Журнал європейської економіки. – 2020. – Т. 19, № 1. – С. 102-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41159-
dc.description.abstractЗазначено, що бізнес-кластери – це нова теорія й ідея функціонування компанії, незалежно від того, яким бізнесом вони займаються та які частки ринку їм належать. Обґрунтовано, що кластерні ініціативи – це своєрідне бізнесове явище, оскільки вони здатні поєднувати, а головне приносити користь як малим, так і великим компаніям. Удосконалено методи співпраці організацій з великими ресурсами та тих, які не мають достатньо великого потенціалу для розвитку взаємної вигоди, підвищення їх конкурентоспроможності й отримання кращих фінансових результатів. Показано, що основу створення бізнес-кластерів у регіоні становить необхідність широкої підтримки інновацій, співпраці суб’єктів господарювання з науково-дослідними і місцевими органами влади для досягнення спільних соціально-економічних вигід.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectБізнес-кластерuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UA
dc.titleВизначальні фактори розвитку бізнес-кластерівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 19 (№1) Березень 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДМУХОВСЬКІ.pdf297.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.