Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 94.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Торгова марка як невід'ємний елемент успішної діяльності підприємстваАрхитко, Ганна
2017Тарифоутворення та біржова ціна електроенергії у країнах ЄвропиБолквадзе, Наталя
2017Товарорух від виробника до споживача у системі маркетингуПодлюдний, Юрій; Іванечко, Неля
2017Трилема цілей в управлінні золотовалютними резервамиВінницький, Сергій
2017Адаптація підприємства до суспільно-політичних змін в УкраїніСусла, Петро
2017Інноваційні кластери лідерського типу у світовій економіціКуриляк, Євгеній
2017Легальне і нелегальне партнерство в мережевому маркетингуКоваленко, Вікторія
2017Модернізація інституціональної системи інтелектуального підприємництва в умовах економіки, заснованої на знанняхОстровська, Галина
2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствахДребот, Назар
2017Крауд-маркетинг як сучасна технологія управління взаємовідносинами з клієнтамиПікунець, Софія