Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 89.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Значення SMM-маркетингу у діяльності некомерційних організаційНесторович, Лариса; Лагоцька, Наталія
2016Білорусь, Польща, Україна : інституційні форми транскордонного співробітництваПетрунек, Євгенія; Проданова, Лариса
2016Kanban as a tool to regulate the flow of materials between processesZug, Magdalena
2016Методологічні аспекти аналізу конкурентного середовища та концентрації товарних ринківОкрепкий, Ростислав
2016Етапи формування гуртового ринку електроенергії в ЄвропіПолікевич, Наталя
2016Meteor. Js framework as a modern solution for digital marketung initiativesLehkyy, Oleh; Легкий, Олег
2016Modern information technologies from the marketing perspectiveButusov, Mykhailo; Бутусов, Михайло
2016An investigation of the practical usefulness of stakeholder management theory when implementing erp systems in larger organizationsHolm, Katrine Arenfeldt; Toft, Camilla Moller; Schlichter, Bjarne Rerup
2016Інтернет-маркетинг та його інструментиПтащенко, Олена
2016Напрямки мотивації персоналу на підприємстві, що здійснює ЗЕДЯновська, Мирослава; Підгурська, Ірена