Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖелюк, Тетяна-
dc.contributor.authorКаштелян, Анастасія-
dc.contributor.authorZhelyuk, Tatiana-
dc.contributor.authorKastelan, Anastasia-
dc.date.accessioned2016-10-17T11:06:52Z-
dc.date.available2016-10-17T11:06:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖелюк, Т. Макроекономічні детермінанти модернізації інструментарію бюджетної політики [Текст] / Тетяна Желюк, Анастасія Каштелян // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 70-79.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3940-
dc.description.abstractПроведено макроекономічну оцінку результативності використання інструментарію бюджетної політики та виокремлено шість етапів її інституційного становлення з використанням методів системного, історичного, структурного, компаративного аналізу. Виявлено інституційні проблеми реалізації інструментів бюджетної політики і запропоновано напрями їх вирішення. Зосереджено увагу на тому, що в сучасних умовах ендогенних та екзогенних видиків і факторних обмежень бюджетна політика через релевантну модель повинна увійти в пакет адаптивних регулюючих антикризових заходів, які забезпечать макроекономічну стабілізацію та конкурентний розвиток національної економіки. Виокремлено й оцінено результативність застосування бюджетних інновацій щодо встановлення бюджетних правил, запровадження бюджетного мораторію, рефінансування зовнішнього боргу, проведення активних операцій з вільними коштами на єдиному казначейському рахунку, кредитування проектів інвестиційного характеру, надання державних (місцевих) гарантій для реалізації інвестиційних проектів розвитку за договорами, укладеними з іноземними державами, банками і міжнародними фінансовими організаціями. Обґрунтовано доцільність запровадження новітніх підходів до бюджетотворення, посилення мультиплікативних ефектів у застосуванні бюджетних важелів стимулювання соціально-економічного розвитку України. Наголошено на необхідності забезпечення збалансованості та стійкості бюджетної системи за рахунок використання при бюджетному плануванні макроекономічних індикаторів збалансованого розвитку та методики визначення дисбалансів Macroeconomic Im­ balance Procedure (MIP), яка використовується в бюджетному процесі в країнах ЄС. Для того, щоб бюджетна політика мала стимулюючий характер, запропоновано її модернізацію проводити за такими напрямками: прийняття бюджетної доктрини, яка опиратиметься на модель конкурентного розвитку національної економіки, середньострокове прогнозування бюджетних параметрів, макроекономічні індикатори збалансованого розвитку національної економіки, модель управління ризиками державного боргу, програму скорочення боргового навантаження на економіку, методику визначення та управління фінансовими ризиками, новітні підходи до розширення бази оподаткування, заходи ефективного управління видатками, грантову форму міжбюджетних трансфертів, систему спільного кредитування та державного гарантування у фінансуванні інноваційно-інвестиційних проектів.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectбюджетна політикаuk_UA
dc.subjectбюджетна доктринаuk_UA
dc.subjectбюджетне регулюванняuk_UA
dc.subjectмоделі державного втручання в економікуuk_UA
dc.subjectMacroeconomic Imbalance Procedure (MIP)uk_UA
dc.subjectбюджетні інноваціїuk_UA
dc.titleМакроекономічні детермінанти модернізації інструментарію бюджетної політикиuk_UA
dc.title.alternativeMacroeconomic determinants of budget policy tools modernizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Желюк Т..pdf206.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.