Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюблюк, Олександр Валерійович-
dc.date.accessioned2016-10-15T13:59:43Z-
dc.date.available2016-10-15T13:59:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДзюблюк, О.В. Проблеми інфляційного таргетування в сучасній економіці / О.В. Дзюблюк // Світ фінансів. – 2015. – №2. – с.7-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3910-
dc.description.abstractРозглядаються теоретико-методологічні засади та ключові аспекти механізму практичного застосування інфляційного таргетування в якості режиму монетарної політики. Відзначаються основні макроекономічні передумови запровадження інфляційного таргетування, а також його головні переваги та недоліки для країн із перехідною економікою. Обґрунтовано необхідність оптимізації процесу вибору монетарного режиму з урахуванням тих викликів, як постають перед економікою України та Національним банком.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.subjectінфляційне таргетуванняuk_UA
dc.subjectбанківська системаuk_UA
dc.subjectрежим монетарної політикиuk_UA
dc.subjectвалютний курсuk_UA
dc.subjectгрошова масаuk_UA
dc.subjectінфляціяuk_UA
dc.subjectмонетарне регулюванняuk_UA
dc.subjectНБУuk_UA
dc.titleПроблеми інфляційного таргетування в сучасній економіціuk_UA
dc.title.alternativeProblems of inflation targeting in the modern economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми інфляційного таргетування в сучасній економіці - 2015.pdf5.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.