Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3910
Назва: Проблеми інфляційного таргетування в сучасній економіці
Інші назви: Problems of inflation targeting in the modern economy
Автори: Дзюблюк, Олександр Валерійович
Ключові слова: інфляційне таргетування
банківська система
режим монетарної політики
валютний курс
грошова маса
інфляція
монетарне регулювання
НБУ
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дзюблюк, О.В. Проблеми інфляційного таргетування в сучасній економіці / О.В. Дзюблюк // Світ фінансів. – 2015. – №2. – с.7-18.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються теоретико-методологічні засади та ключові аспекти механізму практичного застосування інфляційного таргетування в якості режиму монетарної політики. Відзначаються основні макроекономічні передумови запровадження інфляційного таргетування, а також його головні переваги та недоліки для країн із перехідною економікою. Обґрунтовано необхідність оптимізації процесу вибору монетарного режиму з урахуванням тих викликів, як постають перед економікою України та Національним банком.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3910
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми інфляційного таргетування в сучасній економіці - 2015.pdf5.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.