Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФігурка, Марія-
dc.contributor.authorFihurka, Mariya-
dc.date.accessioned2016-10-13T07:04:40Z-
dc.date.available2016-10-13T07:04:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФігурка, М. Використання маркетингових інструментів управління підприємствами на низькоконкурентних ринках [Текст] / Марія Фігурка // Управлінські інновації : зб. наук. пр. ТНЕУ / редкол. В. Я. Брич, Р. Б. Гевко, А. П. Гречан, І. С. Гуцал, Г. В. Козаченко, О. О. Лапко, О. М. Ляшенко, В. Є. Момот, Л. І. Федулова, Н. І. Чухрай, З. М. Яремко ; голов. ред. С. І. Юрій. - Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2012. - Вип. 1. - С. 144-150.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3890-
dc.description.abstractПроаналізовано доцільність використання маркетингової концепції умовах низькоконкурентного ринку, зокрема впровадження маркетингових інструментів у межах існуючого механізму державного регулювання господарської діяльності природних монополій у контексті реалізації державних пріоритетів щодо розвитку соціально орієнтованої економіки в Україні. The necessity of marketing concept’s usage in the conditions of the low-competitive market is analyzed. The introduction of marketing instruments in the existing mechanism of government regulating of the natural monopoly taking into account the state priorities of the social oriented economy development in Ukraine are grounded.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думка ТНЕУuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectприродна монополіяuk_UA
dc.subjectнизькоконкурентний ринокuk_UA
dc.subjectінституціональна ринкова інфраструктура.uk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectmarketing instrumentsuk_UA
dc.subjectnatural monopolyuk_UA
dc.subjectlow-competitive marketuk_UA
dc.subjectinstitutional market infrastructureuk_UA
dc.titleВикористання маркетингових інструментів управління підприємствами на низькоконкурентних ринкахuk_UA
dc.title.alternativeThe usage of the enterprises’ management marketing instruments at the low-competitive marketsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 1 2012 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фігурка М..pdf222.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.