Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38150
Назва: Вплив продажу страхових продуктів на вартість страхової компанії
Інші назви: The impact of the insurance products sales on the insurance company value
Автори: Ткаченко, Наталія
Селіверстова, Людмила
Tkachenko, Nataliia
Seliverstova, Liudmyla
Ключові слова: страхова компанія
продаж страхових продуктів
оцінка страхового бізнесу
метод порівняльної оцінки
прогнозний метод
індикатори вартості
продуктовий ряд
клієнтоорієнтований сервіс
insurance company
insurance products sale
insurance business evaluation
comparative valuation method
forecast method
cost indicators
product range
customer oriented service
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ткаченко, Н. Вплив продажу страхових продуктів на вартість страхової компанії [Текст] / Наталія Ткаченко, Людмила Селіверстова // Світ фінансів. - 2019. - Вип. 4. – С. 125-134.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Питання поєднання вартості страхової компанії з розвитком страхового бізнесу є актуальними з огляду на формування ефективної системи продажу страхових продуктів. Важливість проведення аналізу в цьому напрямку зумовлена постійною концентрацією капіталу та компаній задля створення більш конкурентоспроможних страхових структур. Водночас критичний науковий аналіз з проблематики оцінювання вартості страховика та розвитку системи продажу страхових продуктів дав змогу виокремити низку ключових узагальнень. Мета – поглибити теоретико-методичні засади ідентифікування вартості страхової компанії, сформувати переваги та недоліки основних методів такої оцінки та обґрунтувати вплив системи продажу на вартість страхового бізнесу. Результати. Обґрунтовано, що зростання вартості страхової компанії спрямоване не лише на безпосереднє отримання доходу від продажу того чи іншого страховика, а й є стимулом для розширення його бізнесу, підвищення іміджу страхової компанії, залучення інвестицій на розвиток та покращення якості пропонованих послуг. Систематизовано переваги та недоліки окремих методів обчислення вартості страховика, а саме: визначення вартості чистих активів компанії, порівняльної оцінки, методу дисконтованих грошових потоків. Доведено значущість використання методу оцінки на основі показника залишкового доходу або залишкового чистого прибутку. Аргументовано, що продаж страхових продуктів є одним із основних компонентів формування вартості страхової компанії. Визначено двосторонність впливу системи продажу на вартість страхового бізнесу: як ефективного механізму підвищення обсягу продажів та з позицій впливу окремих складових системи продажу на вартість компанії. Висновки. Завдяки розвитку системи продажів страхових продуктів, як ключового елемента формування вартості страхової компанії, забезпечуватиметься в подальшому її зростання. Introduction. TThe issue of combining the value of the insurance company with the development of the insurance business in terms of formation of an effective system for selling insurance products is investigated. Analyzing in this direction are due to the constant concentration of capital and companies in order to create more competitive insurance structures. Critical scientific analysis on the issues of the insurer value and the development of the insurance products sale system allowed to distinguish a number of key generalizations. The aim is to deepen the theoretical and methodological principles of identifying the value of an insurance company, to formulate the advantages and disadvantages of the basic methods of such assessment and to substantiate the sales system impact on the value of the insurance business. Results. It is substantiated that increasing the value of an insurance company is not only aimed at directly generating income from the sale of an insurer, but is an incentive for expanding its business, enhancing the image of an insurance company, attracting investments for development and improving the quality of services offered. The advantages and disadvantages of individual methods of calculating the insurer value are systematized, namely: determination of the net asset value of the company, comparative valuation, discounted cash flow method. The significance of using the method of residual income or residual net income is proved. It is claimed that the system of the insurance products sale is one of the main elements of formation of the insurance company value. The two-sided influence of the sales system on the value of the insurance business has been determined: as an effective mechanism for increasing sales volume and as the influence of individual components of the sales system on the value of the company. Conclusions. Due to the development of the insurance product sales system as a key element of the insurance company’s value formation, its further growth will be ensured.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38150
ISSN: 1818-5754
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 4 2019 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко.pdf434.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.