Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринчуцький, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorКуц, Людмила Леонтіївна-
dc.date.accessioned2020-06-06T13:12:04Z-
dc.date.available2020-06-06T13:12:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГринчуцький В. І., Куц Л., Л. Витрати краудфандингу для компаній. Економічний розвиток: теорія, методологія, управління: зб. наукових праць та тез наукових доповідей за Матеріалами VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Прага, 27-29 лист. 2019 р. Nemoros s.r.o., Prague, 2019. 399 с. С. 159-162.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37960-
dc.description.abstractПроаналізовано види витрат краудфандингу для компанійuk_UA
dc.publisherNemoros s.r.o.uk_UA
dc.subjectкраудфандингuk_UA
dc.subjectвитрати краудфандингуuk_UA
dc.subjectмоделі краудфандингуuk_UA
dc.subjectкраудфандингові платформиuk_UA
dc.titleВитрати краудфандингу для компанійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Vytr_krawdfanding_2019.pdf308.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.