Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37960
Назва: Витрати краудфандингу для компаній
Автори: Гринчуцький, Валерій Іванович
Куц, Людмила Леонтіївна
Ключові слова: краудфандинг
витрати краудфандингу
моделі краудфандингу
краудфандингові платформи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Nemoros s.r.o.
Бібліографічний опис: Гринчуцький В. І., Куц Л., Л. Витрати краудфандингу для компаній. Економічний розвиток: теорія, методологія, управління: зб. наукових праць та тез наукових доповідей за Матеріалами VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Прага, 27-29 лист. 2019 р. Nemoros s.r.o., Prague, 2019. 399 с. С. 159-162.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано види витрат краудфандингу для компаній
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37960
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Vytr_krawdfanding_2019.pdf308.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.