Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37815
Назва: ANALYSIS OF THE INTERNATIONAL AND DOMESTIC MARKETING COMMUNICATION SYSTEMS
Інші назви: Аналіз міжнародних та вітчизняних маркетингових комунікаційних систем
Анализ международных и отечественных маркетинговых коммуникационных систем
Автори: Андрушків, Роман Юрійович
Ключові слова: communication system, communication marketing, international marketing, advertising, world business, international market environment, international cooperation, world economy
комунікаційна система, комунікаційний маркетинг, міжнародний маркетинг, реклама, світове підприємництво, міжнародне ринкове середовище, міжнародне співробітництво, світове господарство
коммуникационная система, коммуникационный маркетинг, международный маркетинг, реклама, мировое предпринимательство, международная рыночная среда, международное сотрудничество, мировое хозяйство
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор»
Бібліографічний опис: MARKETING COMMUNICATION SYSTEMS
Короткий огляд (реферат): In the work, scientific approach to the definition of methodological bases and implementation of communication systems of the international marketing in Ukraine is offered; problems of the functioning of administrative mechanism of the international system of communication marketing as a way of ensuring economic interests domestic business entities in the conditions of an intensification of globalization processes in the modern world are investigated. Development of the international marketing activity of domestic enterprises in terms of internationalization of the economic activity is analysed. The main directions of stimulation activity in the international business environment are defined, the total amount of the advertising market of Ukraine is characterized, and it is predicted positive dynamics on its expansion. Expansion of competences of the advertising intermediary of the international space that acts as a necessary condition of successful promotion of business in an economically alien and mainly unfamiliar marketing environment is identified
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37815
ISSN: 2522-4751
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019.pdfANALYSIS OF THE INTERNATIONAL AND DOMESTIC MARKETING COMMUNICATION SYSTEMS431.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.