Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманів, Ростислав Володимирович-
dc.date.accessioned2020-01-12T18:11:08Z-
dc.date.available2020-01-12T18:11:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРоманів Р. В. Оцінка компонентів бізнесу : бухгалтерський підхід. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. Випуск 7. С.876-879.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36472-
dc.description.abstractСтаття присвячена обліку та оцінці нематеріальних активів підприємства, зокрема бренду та торгової марки; проведено огляд вітчизняної та зарубіжної нормативної бази щодо обліку даних видів активів; дано критичну характеристику підходів до оцінювання бренду та торгової марки; наведено приклади практичної реалізації найбільш оптимальних підходів оцінювання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectНематеріальні активиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectекономічна оцінкаuk_UA
dc.subjectбухгалтерська звітністьuk_UA
dc.titleОцінка компонентів бізнесу : бухгалтерський підхідuk_UA
dc.title.alternativeEstimation of business components : book-keeping approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РВ 2015.pdf178.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.