Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36472
Назва: Оцінка компонентів бізнесу : бухгалтерський підхід
Інші назви: Estimation of business components : book-keeping approach
Автори: Романів, Ростислав Володимирович
Ключові слова: Нематеріальні активи
бренд
торгова марка
економічна оцінка
бухгалтерська звітність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського
Бібліографічний опис: Романів Р. В. Оцінка компонентів бізнесу : бухгалтерський підхід. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. Випуск 7. С.876-879.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обліку та оцінці нематеріальних активів підприємства, зокрема бренду та торгової марки; проведено огляд вітчизняної та зарубіжної нормативної бази щодо обліку даних видів активів; дано критичну характеристику підходів до оцінювання бренду та торгової марки; наведено приклади практичної реалізації найбільш оптимальних підходів оцінювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36472
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РВ 2015.pdf178.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.