Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьмович (Фолюшевська), Юлія-
dc.contributor.authorТопорницький, Михайло-
dc.date.accessioned2019-11-29T09:59:22Z-
dc.date.available2019-11-29T09:59:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКузьмович (Фолюшевська), Юлія Роль соціально-етичного маркетингу в формуванні іміджу підприємства [Текст] / Кузьмович (Фолюшевська) Юлія, Топорницький Михайло // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2): мат. доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 7 лист. 2019 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 357-360.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36248-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleРоль соціально-етичного маркетингу в формуванні іміджу підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
357.pdf50.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.