Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Андрій-
dc.contributor.authorHirniak, Andrii-
dc.date.accessioned2019-11-02T10:17:07Z-
dc.date.available2019-11-02T10:17:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГірняк, А. Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2018. – № 3-4. – С. 146-153.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35718-
dc.description.abstractУ статті здійснено деконструкцію і деталізацію психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії задля досягнення їх функціональної інтегративності та оргструктурної наступності як цілісного циклу, що проективно розгортається у вигляді інноваційної освітньої технології. Зміст дев’яти етапів указаної взаємодії (чуттєво-естетичний, настановчо-мотиваційний, теоретично-змістовий, оцінювально-смисловий, адаптивно-перетворювальний, системно-узагальнювальний, контрольно-рефлексивний, духовно-естетичний, спонтанно-креативний), що згруповані у відповідні чотири періоди (інформаційно-пізнавальний, нормативно-регуляційний, ціннісно-рефлексивний, духовно-креативний), розкривається через психологічний аналіз запропонованих 23-х відповідних параметрів: психодидактична мета етапу, зміст паритетної освітньої діяльності, провідний спосіб психологічного впливу, класи соціально-психологічного оргвпливу, стиль освітньої взаємодії, провідні психологічні механізми, аспекти освітнього спілкування, різновиди обміну, квінтесенція пошуково-розвивальної міжсуб’єктної взаємодії, освітній результат, сфери умов розгортання полімотивації, полімотивація освітньої діяльності на кожному з етапів взаємодії, рефлексія у структурі модульно-розвивального процесу, психодидактичні інструменти налагодження продуктивної взаємодії, механізм дії процесних циклів, рейтинг сфер змістового модуля, домінанти суб’єктивного потенціалу, образи суб’єктивної реальності, форми причетності особи до творення соціокультурного досвіду, а також відповідність періодів модульно-розвивальної взаємодії певним компонентам особистісної адаптованості, структурним складовим учинку, конкретним видам рефлексії та структурним компонентам позитивно-гармонійної Я-концепції. The article deals with the deconstruction and detailing of the psychological and pedagogical content of the stages of modular-developing interaction in order to achieve their functional integrability and organizational structural continuity as an integral cycle that is projectively deploys in the form of innovative educational technology. The content of nine stages of the indicated interaction (sensory-aesthetic, instructional-motivational, theoretical-content, evaluation-semantic, adaptive-transformative, system-generalizing, control-reflexive, spiritual-aesthetic, spontaneously-creative) that are grouped into the corresponding four periods (information-cognitive, normative-regulatory, value-reflexive, spiritual-creative) is revealed through a psychological analysis of the proposed 23 appropriate parameters: the psycho-didactic purpose of the stage, the content of parity educational activity, the leading method of psychological influence, the classes of socio-psychological organizational influence, the style of educational interaction, the leading psychological mechanisms, the aspects of educational communication, the types of exchange, the quintessence of search-developing interpersonal interaction, the educational outcome, the spheres of the conditions for the deployment of polimotivation, the polimotivation of educational activity at each of stages of interaction, reflection in the structure of the modular-developmental process, psychodydactic tools for the establishment of productive interaction, the mechanism of action of the process cycles, the rating of spheres of content modules, dominants of subjective potential, images of subjective reality, forms of person’s involvement in the creation of socio-cultural experience, as well as the correspondence of periods of modular-developing interaction to certain components of personal adaptability, structural components of the act, specific types of reflection and structural components of positively-harmonious Self-concept.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчання А.В. Фурманаuk_UA
dc.subjectосвітня взаємодіяuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний змістuk_UA
dc.subjectорганізаційний цикл навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційна освітня технологіяuk_UA
dc.subjectmodular-developing educational system of A. V. Furmanuk_UA
dc.subjecteducational interactionuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical contentuk_UA
dc.subjectorganizational learning cycleuk_UA
dc.subjectinnovative educational technologyuk_UA
dc.titleДеталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativeDetailing of the psychological-pedagogical content of modular-developmental interaction stagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2018. - № 3-4 (73-74)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf390.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.