Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35608
Назва: Значення та завдання аналізу маркетингової діяльності підприємства
Автори: Чорна, І. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Чорна, І. А. Значення та завдання аналізу маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. А. Чорна // Збірник наукових праць студентів кафедри економічної експертизи та аудиту бізнесу/ редкол. : О. В. Адамик, В. В. Бобрівець, О. В. Бречко [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Адамик. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - Вип. 1. - С. 328-332.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35608
Розташовується у зібраннях:ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА АУДИТУ БІЗНЕСУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
328.pdf60.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.