Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGalka, Agnieszka-
dc.date.accessioned2016-10-03T07:54:22Z-
dc.date.available2016-10-03T07:54:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationGalka, Agnieszka. The importance and influence of marketing on the development of a region [Текст] / Agnieszka Galka // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна ідентичність та тенденції глобалізації : зб. тез доп. XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 24-25 берез. 2016 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, В. А. Валігура, О. М. Войтенко [та ін.] ; відп. за вип. Т. Я. Маршалок. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - C. 60-61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3409-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecteffective marketing organisationuk_UA
dc.titleThe importance and influence of marketing on the development of a regionuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galka Agnieszka с.60-61Збірник_РМВ_2016=150.pdf334.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.