Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПорохня, Василь-
dc.contributor.authorОстапенко, Олександр-
dc.date.accessioned2019-05-22T13:36:00Z-
dc.date.available2019-05-22T13:36:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПорохня, В. Модель розподілу бюджетних і запозичених коштів на програми розвитку Збройних Сил України відповідно до стандартів НАТО [Текст] / Василь Порохня, Олександр Остапенко // Журнал європейської економіки. – 2018. – Т. 17, № 4. – С. 452-472.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33775-
dc.description.abstractЗазначено, що бюджетна політика забезпечення ЗСУ не має достатнього сучасного механізму вирішення оптимального бюджетного планування, який би прогнозував можливий стан виконання статей бюджету і здійснював наближення фінансових процесів до стандартів НАТО. Обґрунтовано, що це стає причиною відсутності застосування конкретного математичного апарату прогнозування й оптимізації бюджетних процесів для оцінювання та аналізу використання бюджету з урахуванням ймовірнісного фактора. Розроблено модель управління процесами використання бюджетних і запозичених коштів на програми розвитку ЗСУ відповідно до стандартів НАТО, яка враховує рівні перспективного розвитку програм та ймовірність їх забезпечення. Наголошено, що, відповідно до одержаних результатів, Міністерство оборони України отримало інструмент і механізм пошуку оптимальних рішень, який побудований на основі оцінювання очікуваного виконання основного кошторису ЗСУ за видатками та подається за сценаріями як песимістичний, найбільш вірогідний і оптимістичний, що враховує можливі наслідки недовиконання та збільшує ефективність його використання. Доведено, що оптимізація процесів бюджетування ЗСУ свідчить, що вагомий внесок у знаходження найбільш гарантованого вибору фінансування головних програм ЗСУ здійснюють ймовірність виконання бюджету і його направленість на запобігання гнучкості воєнної доктрини в умовах ведення бойових дій та дотримання стандартів НАТО при розподілі коштів на програми. Вказано, що у цьому полягає загальна економічна й військова оборонна ефективність прийнятих рішень. Констатовано, що результатом оцінювання ефективності діяльності ЗСУ на основі функції корисності та когнітивної моделі стала модель управління процесами використання бюджетних і запозичених коштів на програми розвитку ЗСУ відповідно до стандартів НАТО, яка враховує рівні перспективного розвитку програм та ймовірність їх забезпечення, що впливає на взаємодію показників планування і виконання бюджетного процесу ЗСУ та підвищує ефективність оборонної реформи в Україні. Уточнено, що їх практичне використання допомагає наблизитися до стандартів НАТО в бюджетному забезпеченні й дає змогу прогнозувати недовиконання бюджету в умовах ризику його використання.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМодельuk_UA
dc.subjectбюджетна програмаuk_UA
dc.subjectбюджетний ризикuk_UA
dc.subjectЗбройні Сили Україниuk_UA
dc.subjectНАТОuk_UA
dc.titleМодель розподілу бюджетних і запозичених коштів на програми розвитку Збройних Сил України відповідно до стандартів НАТОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 17 (№4) Грудень 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Порохня.pdf314.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.