Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУгрин, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorUhryn, Volodymyr-
dc.date.accessioned2016-09-29T13:55:36Z-
dc.date.available2016-09-29T13:55:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУгрин, В. В. Діагностика регіональних асиметрій податкового боргу в Україні [Текст] / Володимир Володимирович Угрин // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2015. - № 22. - С. 141-150.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3371-
dc.description.abstractМетою роботи є здійснення діагностики регіональних асиметрій податкового боргу в Україні та розрахунок ефективності роботи контролюючих органів на їх основі. У статті досліджується динаміка та розміри податкового боргу в розрізі окремих адміністративно-територіальних одиниць. Наявність загальноекономічних асиметрій розвитку нашої держави призвела до значного зростання обсягів податкової заборгованості впродовж останніх років. Формування загального розміру податкового боргу напряму залежить від податкової заборгованості, що виникає в окремих регіонах. На основі проведеного аналізу доведено наявність певних асиметрій у регіональному розподілі податкового боргу в Україні. Левова сума податкової заборгованості до зведеного бюджету формується за рахунок м. Києва, Київської, Харківської, Дніпропетровської та Львівської областей. На основі проведеного аналізу відзначено, що найменші обсяги податкового боргу протягом аналізованого періоду зафіксовано у Вінницькій, Кіровоградській, Тернопільській та Черкаській областях. Закономірно, що основна частина податкового боргу зосереджена в потужних промислових регіонах. У той час як відсутність таких підприємств дає можливість не допускати значного зростання обсягів податкового боргу. Однак, аналіз показників таких економічно розвинутих регіонів як Донецька та Луганська область свідчить про помірні розміри податкової заборгованості (до 2014 року). Доведено, що окрім впливу економічної складової розвитку окремої адміністративно-територіальної одиниці на розмір податкового боргу значна роль відведена ефективності роботи податкових органів в частині адміністрування податкового боргу. Це дало можливість виокремити проблемні регіони, яким притаманні значні ризики зростання податкового боргу та оцінити ефективність дій контролюючих органів в сфері оподаткування у частині забезпечення погашення податкового боргу. The aim of the work is to carry out the diagnostics of tax debt regional asymmetries in Ukraine and according to this the calculation of efficiency of regulatory authorities’ activities. The article investigates the dynamics and the amount of tax debt in terms of particular administrative-territorial units. The existence of general economic asymmetries in our state development caused a significant increase in tax arrears in recent years. The formation of tax debt directly depends on tax arrears arising in some regions. On the basis of the analysis the existence of particular asymmetries in regional distribution of tax debt in Ukraine is proved. The considerable amount of tax arrears to consolidated budget is formed by Kyiv itself, Kyiv, Kharkiv, Dnipropetrovsk and Lviv regions. On the basis of the analysis it is worth mentioning that the smallest amounts of tax debt during the period are fixed in Vinnytsia, Kirovograd, Ternopil and Cherkasy regions. It is natural that the main part of tax debt is concentrated in powerful industrial regions. While the lack of enterprises makes it possible to avoid a considerable increase in tax debt. However, the analysis of indicators of developed regions such as Donetsk and Luhansk oblasts indicates the moderate amounts of tax arrears (till 2014). Besides the influence of economic component of separate administrative-territorial unit development on the amount of tax debt the efficiency of tax bodies’ activities concerning tax debt administration is argued to play a significant role. It gave an opportunity to isolate the problematic regions characterized by considerable risks of tax debt increase and to assess the efficiency of activities of regulatory authorities in the sphere of taxation concerning providing repayment of tax debt.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectподатковий боргuk_UA
dc.subjectадміністративно-територіальні одиниціuk_UA
dc.subjectрегіональні асиметрії податкового боргуuk_UA
dc.subjectконтролюючі органи в сфері оподаткуванняuk_UA
dc.subjectадміністрування податкового боргуuk_UA
dc.subjectефективність роботи органів стягненняuk_UA
dc.subjecttax debtuk_UA
dc.subjectadministrative-territorial unitsuk_UA
dc.subjecttax debt regional asymmetriesuk_UA
dc.subjectregulatory authorities in the sphere of taxationuk_UA
dc.subjecttax debt administrationuk_UA
dc.subjectefficiency of tax recovery agencies’ activitiesuk_UA
dc.titleДіагностика регіональних асиметрій податкового боргу в Україніuk_UA
dc.title.alternativeThe diagnostics of tax debt regsonal asymmetries in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Угрин В. В..pdf310.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.