Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3370
Назва: Оптимізація фінансових ресурсів банків за допомогою маркетингових інструментів
Інші назви: Optimization financial resources of banks using marketing tools
Автори: Ткачук, Василь Онуфрійович
Tkachuk, Vasily
Ключові слова: фінансові ресурси банку
оптимізація ресурсів
інструменти оптимізації фінансових ресурсів
financial resources of the bank
optimization of resources
optimization tools of financial resources
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ткачук, В. О. Оптимізація фінансових ресурсів банків за допомогою маркетингових інструментів [Текст] / Василь Онуфрійович Ткачук // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2015. - № 22. - С. 133-140.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є встановлення основних теоретичних і практичних проблем процесу оптимізації фінансових ресурсів комерційних банків та обґрунтування на основі їхнього аналізу пропозицій і рекомендацій щодо визначення критеріїв оптимізації та способів їх досягнення на основі нормативно-правових та маркетингових інструментів. Розглянуто теоретико-методологічні аспекти формування та використання ресурсів комерційних банків. Обґрунтована вирішальна роль фінансових ресурсів у процесі ефективного управління ресурсами банків. Сформульовано визначення ресурсів банку, як сукупності його фінансових, технічних, технологічних, людських, організаційних, просторових, часових, інформаційних та нематеріальних можливостей банку для забезпечення досягнення стратегічних і тактичних цілей своєї діяльності. Обґрунтована ідентичність понять «ресурси банку» і «ресурсна база банку». Визначено дві групи інструментів оптимізації фінансових ресурсів банку: нормативно-правові (адміністративні) інструменти та маркетингові інструменти. При цьому групу нормативно-правових (адміністративних) інструментів розділено на два сегменти: інструменти зовнішнього впливу, які, у свою чергу, за шириною дії можуть бути розділені на інструменти загальної дії та інструменти селективної дії та інструменти внутрішнього характеру. Визначено перелік основних маркетингових інструментів процесу оптимізації фінансових ресурсів банку. На основі дослідження інструментів оптимізації фінансових ресурсів сформульовано алгоритм дій банкуяк сукупності п’яти послідовних етапів. Аргументована необхідність одночасного використання декількох критеріїв оптимізації, упорядкованих за допомогою визначених банком пріоритетів. Наукова новизна представлена встановленою автором відповідністю інструментів оптимізації певному елементу фінансових ресурсів банку. Це дозволяє у практичному плані здійснювати вибір найбільш ефективних інструментів оптимізації фінансових ресурсів, визначати напрям і ступінь впливу кожного із інструментів, комбінувати їхні поєднання та здійснювати постійний моніторинг динаміки та структури фінансових ресурсів. The article aims to discuss principal theoretical and practical problems concerning optimization process of financial resources at commercial banks. Due to their analysis the work also intends to ground proposals and recommendations on optimization criteria determination and the ways to reach them by using legal and marketing tools. The author presents theoretical & methodological aspects of forming and using of commercial banks resources. The article grounds the key role of financial resources in the process of effective management of bank resources. The work defines bank resources as a complex of its financial, technical, human, organizational, spatial, time, informational and intangible possibilities for a bank in order to reach strategic and tactical targets of its activity. Furthermore the author grounds the identity of the notions “bank resources” and “bank funding base”. The article determines two groups of optimization tools of bank financial resources: legal (administrative) tools and marketing ones. Herewith the legal tools group is divided into two segments: external influence tools, which at their turn and according to their action range can be divided into general action tools or selective action ones, and inner tools. The author also introduces the list of principal marketing tools of optimization process of bank financial resources. Due to the research of the optimization tools there is defined the algorithm of bank actions as a complex of five consecutive stages. The work reasons the necessity of simultaneous using of several optimization criteria, ordered with the help of priorities, determined by a bank. The scientific novelty is presented by the author’s relevance of the optimization tools to a certain element of bank financial resources. This allows to make a choice of the most effective tools of financial resources optimization, to set the direction and the influence level of each of the tools as well as to combine their connection and to monitor the dynamics and the structure of the resources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3370
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В. О..pdf193.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.