Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрохоровська, Світлана-
dc.contributor.authorОстроверхов, Віктор-
dc.date.accessioned2016-09-27T12:08:28Z-
dc.date.available2016-09-27T12:08:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПрохоровська, С. Роль комунікацій в управлінні брендом роботодавця [Текст] / Світлана Прохоровська, Віктор Островерхов // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2015. - Вип. 20. - С. 87-91.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3266-
dc.description.abstractВ статті розкрита роль комунікацій як чинника оцінки ефективності бізнесу компаній, охарактеризовані критерії за якими можна оцінювати силу бренда; визначено основні функції комунікаційної системи та її складові; з’ясовано роль бренд-комунікацій в мотивуванні споживачів до певної діяльності; обґрунтовано необхідність розробки комунікаційних програм на підприємствах, які б дозволяли коректно та ефективно пояснювати споживачам переваги бренда і забезпечувати довготермінову взаємодію з ним. The article stated that a leading role in creating and promoting the employer brand plays a formation of an appropriate system of communication that is able to convey the nature and advantages of the brand target audience. Was studied that Ukrainian companies slowly add brand-oriented management, due to the need for scientifically based, adapted to local conditions approaches to creating brand enterprises and brand-oriented communications. It is proved that an important factor in creating a brand is to build a communications system that provides reports of necessary information to consumers and it is basis of interaction with consumers. Was exposed the role of communication as a factor in estimation the effectiveness of business companies, described criteria by which can be assessed the power of the brand; was determined the basic functions of communication system and its components. Was found out the brand messages in the communications system, which represents concepts, ideas, images, colors, symbols, etc., that the company communicates to customers and potential customers to provide product or service of significance. The important role in brand promoting plays brand-communicators who, through promotional activities should address the following main objectives: to ensure that advertising noticed; to sell branded goods as soon as possible; ensure further sales through positive brand image. Found out the role of brand communications in motivating consumers to the specific activity; learned the role of brand communicators in promoting the brand. Ground the necessity of developing communications programs for companies, which would allow correctly and effectively explain to consumers the benefits of the brand and ensure long-term cooperation with them.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectбренд-комунікаціяuk_UA
dc.subjectроботодавецьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectbrand-communicationuk_UA
dc.subjectemployeruk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjecttrade markuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.titleРоль комунікацій в управлінні брендом роботодавцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 20 2015 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прохоровська С..pdf454.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.