Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-19 зі 19.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2007Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчального заняттяГірняк, Андрій
2018Психологічний аналіз і систематика стилів освітньої взаємодіїГірняк, Андрій; Hirnyak, Andriy
2010Глибинно-психологічне підґрунтя суїцидуГірняк, Андрій; Girnyak, Andriy
2017Провісник нешаблонної мудростіКоваль, Оксана; Гірняк, Андрій; Ревасевич, Ірина; Koval, Oksana; Girnyak, Andriy; Revasevych, Iryna
2018Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодіїГірняк, Андрій; Hirniak, Andrii
2019Психологічна діагностика міжособистісної взаємодії засобами соціометричного опитуванняГірняк, Андрій; Hirniak, Andrii
2021Методологічне обґрунтування психологічних змінних емпіричного дослідження ефективності модульно-розвивальної взаємодіїГірняк, Андрій; Гірняк, Галина; Hirniak, Andrii; Hirniak, Halyna
2020Сутнісні визначення модульно-розвивальної взаємодії викладача і студентів в освітньому процесіФурман, Оксана; Гірняк, Андрій; Furman, Oksana; Hirnyak, Andriy
2020Психологічне проєктування навчально-книжкових комплексів як оргтехнологічних засобів модульно-розвивальної взаємодіїГірняк, Галина; Гірняк, Андрій; Hirnyak, Halyna; Hirnyak, Andriy