Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Андрій-
dc.date.accessioned2018-07-02T12:31:34Z-
dc.date.available2018-07-02T12:31:34Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2008. – № 2. – С. 116-138.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30351-
dc.description.abstractУ широкому розумінні проблемність трактується як порушення рівноваги між індивідом і світом, що спричинює розгортання актів пізнання. Вона є атрибутивною характеристикою будь-якого пізнавального процесу, закономірністю навчального пізнання і творчого мислення, сутнісним чинником і показником розумового розвитку учня. За A.B. Фурманом, проблемна ситуація - це системоутворювальний, обов’язковий компонент навчального пізнання, основним призначенням котрого є породження продуктивних творчих процесів мислення учня, стимулювання його інтелектуального й особистісного розвитку, внутрішньої та зовнішньої самореалізації. Системними новоутвореннями-чинниками внутрішньої проблемної ситуації є проблемно-діалогічні форми свідомості (задача, запитання, проблема тощо), взаємодо-повнення яких у цілісному акті пізнання й визначає ефективність проблемного учіння [ 67, с. 117 — 118]. Здебільшого ядро навчальних проблем становлять усвідомлені учнем пізнавально-смислові суперечності, а система проблемних задач - кожна із цих суперечностей, тільки відображена за допомогою різних знакових форм (моделей). Отож проблемна ситуація зазвичай є генетично первинною стосовно задач, проблем і запитань [ 67, с. 56]. Проблемна задача і проблемне запитання, посідаючи місце одиничних формоутворень у пізнавальній сфері особистості, завжди вказують на тимчасову відсутність у суб’єкта засобів розв’язку, відображають квінтесенцію, суть внутрішньої проблемної ситуації [67, с. 124]. Дане трактування перегукується з поняттям задачі у смислі Ньюелла - як ситуації, що вимагає від суб’єкта певної дії, спрямованої на знаходження невідомого на основі використання його зв’язків з відомим за умов, коли суб’єкт не володіє способом (алгоритмом) цієї дії [1, с. 137].uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectосвітня задачаuk_UA
dc.subjectнавчальна задачаuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectвправаuk_UA
dc.subjectзапитанняuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectтипологіяuk_UA
dc.subjectтипологізаціяuk_UA
dc.subjectсистематикаuk_UA
dc.subjectфункціональні ознакиuk_UA
dc.subjectпсихолого-дидактичні вимогиuk_UA
dc.subjectапарат організації добування освітнього змістуuk_UA
dc.titleСистематика навчальних завдань модульно-розвивального підручникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 2 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf709.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.