Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-21T11:20:25Z-
dc.date.available2018-06-21T11:20:25Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 70-83.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29973-
dc.description.abstractУ дослідженні аналізуються загальні проблеми історії та розвитку сучасної наукової методології, висвітлюються методологічні механізми об’єднання і співорганізації знань задля побудови багатосторонньої картини об’єкта, що вивчається (за Г.П. Щедровицьким), обґрунтовується модель методологічної план-карти дослідження інноваційно-психологічного клімату модульно-розвивальної освіти, що створена на роцесу попереднього конфігурування різнобічного наукового матеріалу.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectметодологія наукиuk_UA
dc.subjectпрофесійне методологуванняuk_UA
dc.subjectметоди і засоби пізнанняuk_UA
dc.subjectсистемно-миследіяльнісна методологіяuk_UA
dc.subjectмодель-конфігураторuk_UA
dc.subjectонтологіяuk_UA
dc.subjectепістемологіяuk_UA
dc.subjectреальний та ідеальний об’єктuk_UA
dc.subjectметодологічна план-картаuk_UA
dc.subjectвітакультурна парадигмаuk_UA
dc.subjectінноваційно-психологічний кліматuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний вплив та його класиuk_UA
dc.subjectосвітнє спілкування і його аспекти як різновиди обмінуuk_UA
dc.subjectполімотиваціяuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.titleМетодологічна модель інноваційно-психологічного кліматуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 4 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf854.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.