Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29973
Назва: Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: методологія
методологія науки
професійне методологування
методи і засоби пізнання
системно-миследіяльнісна методологія
модель-конфігуратор
онтологія
епістемологія
реальний та ідеальний об’єкт
методологічна план-карта
вітакультурна парадигма
інноваційно-психологічний клімат
соціально-психологічний вплив та його класи
освітнє спілкування і його аспекти як різновиди обміну
полімотивація
Я-концепція
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 70-83.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні аналізуються загальні проблеми історії та розвитку сучасної наукової методології, висвітлюються методологічні механізми об’єднання і співорганізації знань задля побудови багатосторонньої картини об’єкта, що вивчається (за Г.П. Щедровицьким), обґрунтовується модель методологічної план-карти дослідження інноваційно-психологічного клімату модульно-розвивальної освіти, що створена на роцесу попереднього конфігурування різнобічного наукового матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29973
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 4 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf854.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.