Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-19T10:56:18Z-
dc.date.available2018-06-19T10:56:18Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Час та особливості його перебігу в модульно-розвивальному процесі [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 94-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29800-
dc.description.abstractПід час психологічного аналізу коротко висвітлюється ретроспективний погляд на проблему пізнання часу в житті людини, його роль у сьогоденні та значення у модульно-розвивальному навчальному процесі. У зв’язку з цим у роботі обґрунтовується ідея суб’єктивного уможливлення такого функціонування безпосередньо та опосередковано пережитого часу у циклічному процесі модульно-розвивальної освітньої взаємодії, коли останній, на противагу перебігу фізичного часу, здійснюється у потоці психодуховних переходів від вічного до майбутнього через теперішнє у минуле.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectопосередковано і безпосередньо пережитий часuk_UA
dc.subjectминулеuk_UA
dc.subjectтеперішнєuk_UA
dc.subjectмайбутнє і вічнеuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectсфери змістового модуляuk_UA
dc.subjectнавчальний модуль як реальна розвивальна взаємодія у просторі-часіuk_UA
dc.titleЧас та особливості його перебігу в модульно-розвивальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf353.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.