Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29800
Назва: Час та особливості його перебігу в модульно-розвивальному процесі
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: опосередковано і безпосередньо пережитий час
минуле
теперішнє
майбутнє і вічне
модульно-розвивальна система
сфери змістового модуля
навчальний модуль як реальна розвивальна взаємодія у просторі-часі
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Час та особливості його перебігу в модульно-розвивальному процесі [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 94-99.
Короткий огляд (реферат): Під час психологічного аналізу коротко висвітлюється ретроспективний погляд на проблему пізнання часу в житті людини, його роль у сьогоденні та значення у модульно-розвивальному навчальному процесі. У зв’язку з цим у роботі обґрунтовується ідея суб’єктивного уможливлення такого функціонування безпосередньо та опосередковано пережитого часу у циклічному процесі модульно-розвивальної освітньої взаємодії, коли останній, на противагу перебігу фізичного часу, здійснюється у потоці психодуховних переходів від вічного до майбутнього через теперішнє у минуле.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29800
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf353.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.